Oldalak

2016. március 22., kedd

Falusi tanárnő a görögre esküszik

Interjút készítettünk Falusi Gabriella tanárnővel, aki készségesen válaszolt kérdéseinkre:

- Hogyan tervezi összekötni a sportot a gasztronómiával?

- Mivel több országot is kutatnak a diákok, a sport is benne van a kutatási szempontban. Például az életmód, gasztronómia, ételek hagyománya és a sport.

- Milyen nemzetiségű ételeket kedvel?

- A görög gyrostól kezdve a salátákig mindent, főleg a görög salátákat kedvelem, azt szoktam is otthon készíteni, illetve szeretem még az olasz tésztákat, például a spagettit, a mexikói számomra kicsit csípős és az amerikai ételeket, amiket most a gyerekek kutatnak nem nagyon kedvelem.

- Önnek régen gondot okozott az iskolába járás, illetve most gondot okoz-e?

- Régen sokkal közelebb laktam a saját iskoláimhoz, az általános iskola három perc volt gyalogosan, a középiskola villamossal húsz perc, az egyetem már messzebb volt, mert én Pesten laktam és az egyetem pedig Budán volt, de különösképpen nem okozott gondot az utazás, de egyre messzebbre kellett járnom. A mostani lakóhelyemtől 60 perc az iskola. 

- Mivel szokott bejárni, és nem utazik-e biciklivel?

- Kétféleképpen is tudok közlekedni, elsősorban vonattal, másképpen villamossal, metróval, majd az 50-es villamossal. A biciklis közlekedésre én is gondoltam, de 17 km lenne az út, ami nem lenne sok, csak nem szeretek a városban biciklivel közlekedni a forgalom és a benzingőz miatt. 

- A tanárnő milyen tanuló volt?

- Általános iskolában végig kitűnő voltam, 4 egésszel kezdtem és 4,5-el fejeztem be, testnevelésből mindig kiemelkedtem, az érettségim három ötössel és két négyessel zárult. Az egyetemre rögtön felvettek, és ott is jók voltak a tanulmányi eredményeim.

A csoport ma plakátokat készített és ellátogattak különböző nemzetiségű éttermekbe, amiről holnap bővebben beszámolunk. 

Addig is keressetek minket facebookon, illetve instagramon!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése